Първоначално публикувано от Mury
Покажи съобщение
Известие
Collapse
No announcement yet.
Резултати от диагностика 156
Collapse
X
-
Първоначално публикувано от NightRider Покажи съобщениеРазбихме го. Даже бих сим сложил едно клапанче с малко електроника да си правя аз някои нещицаDiscover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine
Comment
-
Първоначално публикувано от oem Покажи съобщениеНяма нужда от допълнителна електроника. Това ЕКУ може да се подкара да управлява N75 клапан. Просто сега картите са му изключени. Има няколко ключа ON/OFF в софтуера и може да се пуснат да работят. Пуска се окабеляване до клапана и от там на сетне филма със настройката от А-БAlfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
156 1.8TS 16V (01.2001)
147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
0879369082
Comment
-
Първоначално публикувано от NightRider Покажи съобщениеЕ, това е още по-готино. Предложи го на колегитеDiscover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine
Comment
-
Първоначално публикувано от oem Покажи съобщениеПравил съм го при рено с ЕДЦ15. От скъпите процедури е, но няма проблемAlfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
156 1.8TS 16V (01.2001)
147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
0879369082
Comment
-
Изравнява се пика с холда в налягането на турбото при тунинг, но се налага смяна на гейта с обратен. За да работи на вакумОбикновено не си струва средствата и занимавката при стокова турбина. Прави се когато се смени турбото с по-голямо и с фабрично пригоден гейт за работа с вакум. И понеже е въпрос на избор кой вариант да се ползва най-добрия е да си се управлява електронно, но и най-скъп
При турбини с електронен актуатор от мерцедес да речем - GTB2260V може да се подкара и директно електрониката на турбото без клапанчета и вакумиLast edited by oem; d.m.y г., 13:15.Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine
Comment
-
Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщениеТой не се управлява,заложено е като параметър в картата на ЕКУ-то според мен и се следи според исканото налягане,иначе е затова точно да управлява геометрията и да разтоварва турбината.
---------- Post added at 17:45 ---------- Previous post was at 17:42 ----------
Първоначално публикувано от oem Покажи съобщениеИзравнява се пика с холда в налягането на турбото при тунинг, но се налага смяна на гейта с обратен. За да работи на вакумОбикновено не си струва средствата и занимавката при стокова турбина. Прави се когато се смени турбото с по-голямо и с фабрично пригоден гейт за работа с вакум. И понеже е въпрос на избор кой вариант да се ползва най-добрия е да си се управлява електронно, но и най-скъп
При турбини с електронен актуатор от мерцедес да речем - GTB2260V може да се подкара и директно електрониката на турбото без клапанчета и вакумиПравено е вече и работи много прецизно
Както съм правил и управление на старите турбини през ЕГР-а без да преправям нищо само удължих маркучите и както е написал оем-а турбина с вакумно управление
Лошото при тоя инжекцион е че няма самонастройки на N75 картите и трябва мапера да е много прецизен
При по-новите е доста по-лесно това
0888 232 484 - Бобо Extreme Service
sigpic
Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super
Comment
-
Първоначално публикувано от Bobo Покажи съобщениеСтарите Еку-та не следят искано налягане
---------- Post added at 17:45 ---------- Previous post was at 17:42 ----------
Така е потвърждавамПравено е вече и работи много прецизно
Както съм правил и управление на старите турбини през ЕГР-а без да преправям нищо само удължих маркучите и както е написал оем-а турбина с вакумно управление
Лошото при тоя инжекцион е че няма самонастройки на N75 картите и трябва мапера да е много прецизен
При по-новите е доста по-лесно това
За прецизност... то щом се е хванал ще не ще трябва да се направи добре или поне долу горе добре
Но както викаш на новите си става много готино. Аз не съм правил такава с електроника поради липса на желаещи, но съм тествал на масата управлението и съм виждал направено и определено е по-готино от колкото при старите.
Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine
Comment
Comment