Известие

Collapse
No announcement yet.

Резултати от диагностика 156

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщение
    Има си го заложено в ЕКУ-то,просто не го показва на диагностика,тва е
    Разбихме го. Даже бих сим сложил едно клапанче с малко електроника да си правя аз някои нещица
    Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
    156 1.8TS 16V (01.2001)
    147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
    0879369082

    Comment


    • #47
      Първоначално публикувано от NightRider Покажи съобщение
      Разбихме го. Даже бих сим сложил едно клапанче с малко електроника да си правя аз някои нещица
      Няма нужда от допълнителна електроника. Това ЕКУ може да се подкара да управлява N75 клапан. Просто сега картите са му изключени. Има няколко ключа ON/OFF в софтуера и може да се пуснат да работят. Пуска се окабеляване до клапана и от там на сетне филма със настройката от А-Б
      Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

      Comment


      • #48
        Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
        Няма нужда от допълнителна електроника. Това ЕКУ може да се подкара да управлява N75 клапан. Просто сега картите са му изключени. Има няколко ключа ON/OFF в софтуера и може да се пуснат да работят. Пуска се окабеляване до клапана и от там на сетне филма със настройката от А-Б
        Е, това е още по-готино. Предложи го на колегите
        Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
        156 1.8TS 16V (01.2001)
        147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
        0879369082

        Comment


        • #49
          Първоначално публикувано от NightRider Покажи съобщение
          Е, това е още по-готино. Предложи го на колегите
          Правил съм го при рено с ЕДЦ15. От скъпите процедури е, но няма проблем
          Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

          Comment


          • #50
            Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
            Правил съм го при рено с ЕДЦ15. От скъпите процедури е, но няма проблем
            Ама колата ще има по-добър вървеж в широк диапазон от обороти
            Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
            156 1.8TS 16V (01.2001)
            147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
            0879369082

            Comment


            • #51
              Изравнява се пика с холда в налягането на турбото при тунинг, но се налага смяна на гейта с обратен. За да работи на вакум Обикновено не си струва средствата и занимавката при стокова турбина. Прави се когато се смени турбото с по-голямо и с фабрично пригоден гейт за работа с вакум. И понеже е въпрос на избор кой вариант да се ползва най-добрия е да си се управлява електронно, но и най-скъп

              При турбини с електронен актуатор от мерцедес да речем - GTB2260V може да се подкара и директно електрониката на турбото без клапанчета и вакуми
              Attached Files
              Last edited by oem; d.m.y г., 13:15.
              Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

              Comment


              • #52
                Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщение
                Той не се управлява,заложено е като параметър в картата на ЕКУ-то според мен и се следи според исканото налягане,иначе е затова точно да управлява геометрията и да разтоварва турбината.
                Старите Еку-та не следят искано налягане

                ---------- Post added at 17:45 ---------- Previous post was at 17:42 ----------

                Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                Изравнява се пика с холда в налягането на турбото при тунинг, но се налага смяна на гейта с обратен. За да работи на вакум Обикновено не си струва средствата и занимавката при стокова турбина. Прави се когато се смени турбото с по-голямо и с фабрично пригоден гейт за работа с вакум. И понеже е въпрос на избор кой вариант да се ползва най-добрия е да си се управлява електронно, но и най-скъп

                При турбини с електронен актуатор от мерцедес да речем - GTB2260V може да се подкара и директно електрониката на турбото без клапанчета и вакуми
                Така е потвърждавам Правено е вече и работи много прецизно Както съм правил и управление на старите турбини през ЕГР-а без да преправям нищо само удължих маркучите и както е написал оем-а турбина с вакумно управление Лошото при тоя инжекцион е че няма самонастройки на N75 картите и трябва мапера да е много прецизен При по-новите е доста по-лесно това
                0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                sigpic
                Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                Comment


                • #53
                  Първоначално публикувано от Bobo Покажи съобщение
                  Старите Еку-та не следят искано налягане

                  ---------- Post added at 17:45 ---------- Previous post was at 17:42 ----------



                  Така е потвърждавам Правено е вече и работи много прецизно Както съм правил и управление на старите турбини през ЕГР-а без да преправям нищо само удължих маркучите и както е написал оем-а турбина с вакумно управление Лошото при тоя инжекцион е че няма самонастройки на N75 картите и трябва мапера да е много прецизен При по-новите е доста по-лесно това
                  По-скоро мапера трябва много да му носят нервите За прецизност... то щом се е хванал ще не ще трябва да се направи добре или поне долу горе добре Но както викаш на новите си става много готино. Аз не съм правил такава с електроника поради липса на желаещи, но съм тествал на масата управлението и съм виждал направено и определено е по-готино от колкото при старите.
                  Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                  Comment

                  Working...
                  X